
مالیات و خدمات مالی و اداری
تعداد موضوعات خدمت : ۸- شرکتهای متقاضی برای بهره مندی از حمایت مربوط به خدمات مالی و حسابداری و اداری باید با یک شرکت و یا موسسه مالی و حسابداری قرارداد امضا نمایند و سرفصلهایی از قبیل تنظیم کلیه صورتهای مالی، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی، بیمه¬ای و گزارشهای فصلی خرید و فروش و ارزش افزوده و ...بایستی در موضوع قرارداد ذکر شده باشد.
- star۷.۱۷
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری رهنمود پردازان محاسب موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ
star۰.۰۰زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری,مشاور بیمه تامین اجتماعی
ثبت این خدمت با کارگزاری موسسه حسابداری امین مشاوران راسخ- star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان - star۱۰.۰۰
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : هیات های حل اختلاف مالیاتی,مشاور مالیاتی و حسابداری
ثبت این خدمت با کارگزاری گروه مالی مدبران معتمد
فرآیند ثبت درخواست و اخذ حمایت حسابداری
لطفا جهت مشاهده کامل فرایند اخذ حمایت حسابداری فایل زیر را دانلود نمایید.
دانلود فایل فرایند
- با ثبت درخواست مشاوره مالیاتی، شرکت ها و متقاضیان می توانند در زمینه های تهیه و تنظیم کلیه صورت های مالی، تنظیم اظهارنامه مالیاتی، معافیت های مالیاتی، حل اختلاف با ممیزان مالیاتی و ... از خدمات مشاوره استفاده نمایند.
آیین نامه حمایت از خدمات مشاوره کسب و کار شرکتهای دانش بنیان و خلاق
مدل حمایت: الف ( هر شرکت می تواند در یک سال از تعداد 25 جلسه مشاوره )بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه ای ( و تا سقف 60 میلیون ریال استفاده نماید. ب ( برای استفاده از هر یک از سرفصل های هیأت حل اختلاف مالیاتی و هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی نیز، هر شرکت می تواند در سال مجموعا 2 مرتبه تا سقف 30.000.000 ریال درخواست خدمت نماید.
دانلود فایل آیین نامهآیین نامه حمایت از پیشخوان مشاوره شرکتهای نانویی
شرکتهای دارای تأییدیه نانومقیاس میتوانند با تأیید پشتیبان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دو جلسه در ماه از مشاوره های موجود استفاده نمایند.
دانلود فایل آیین نامه
ارائه مشاوره مالیاتی
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- با توجه به بخشنامههای مصوب مالیاتی، شرکتهای دانش بنیان مشمول معافیت مالیاتی ماده 3 قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، درسالهای گذشته به سازمان امور مالیاتی معرفی گردیده اند. بر این اساس در صورتی که شرکت های معرفی شده در فرایند دریافت معافیت مالیاتی در سالهای مالی گذشته با مشکلی مواجه گردیده اند، می توانند در این قسمت با شرح مسئله خود، از نحوه اعتراض به برگ تشخیص مالیاتی و پیگیری آن مطلع شده و مشاوره لازم را دریافت نمایند. شرکت های متقاضی برای استفاده از این خدمت باید حداقل یک هفته قبل از جلسه حل اختلاف، درخواست خود را با ارسال کلیه مستندات ثبت نمایند.
آیین نامه حمایت از خدمات مشاوره های کسب و کار
مدل حمایت: الف ( هر شرکت می تواند در یک سال از تعداد 25 جلسه مشاوره )بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه ای ( و تا سقف 60 میلیون ریال استفاده نماید. ب ( برای استفاده از هر یک از سرفصل های هیأت حل اختلاف مالیاتی و هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی نیز، هر شرکت می تواند در سال مجموعا 2 مرتبه تا سقف 30.000.000 ریال درخواست خدمت نماید.
دانلود فایل آیین نامهآیین نامه حمایت از پیشخوان مشاوره و قراردادهای حقوقی شرکتهای نانویی
شرکتهای دارای تأییدیه نانومقیاس میتوانند با تأیید پشتیبان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دو جلسه در ماه از مشاوره های موجود استفاده نمایند.
دانلود فایل آیین نامه
ارائه مشاوره هیات های حل اختلاف مالیاتی
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- اطلاعات بیشترثبت این خدمت
نرم افزار های اداری ، مالی و حسابداری
دانش بنیاننانوییخلاق صادراتیشرکتهای خلاقجهت اخذ حمایت از تهیه نرم افزار حسابداری براساس آیین نامه حمایتی می توانید درخواست خود را در این قسمت ثبت نمایید.حمایت از خدمات حسابداری- نانویی
دانلود فایل آیین نامهشیوه نامه حمایت از نرم افزار های مالی، حسابداری و اداری
شرکت هایی که نیازمند تهیه و پیاده سازی نرم افزارهای حسابداری، CRM، ERP، اتوماسیون اداری و BPMS باشند، می تواند 50% هزینه تهیه نرم افزار مورد تایید را تا سقف 200 میلیون ریال، مشروط به اینکه نرم افزار خریداری شده پیاده سازی و استفاده شده باشد، را دریافت کند.
دانلود فایل آیین نامه
- شرکت های مورد حمایت جهت بهرهمندی از خدمات این بخش آیین نامه بایستی درخواست خود را ثبت و پس از اتمام پروژه، مستندات مورد نظر را بارگذاری نمایند. مستندات مورد نیاز عبارت است از : 1- فاکتور، 2- مستندات پرداختی، 3- گواهی کد اقتصادی 4- نامه درخواست حاوی اطلاعات شماره حساب شرکت، شماره شبا، نام بانک، نام و کد شعبه
- star۷.۱۷
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : خدمات مالی راه اندازی کسب و کار
ثبت این خدمت با کارگزاری رهنمود پردازان محاسب - star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : خدمات مالی راه اندازی کسب و کار
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان
- شرکت های مورد حمایت جهت بهرهمندی از خدمات این بخش آیین نامه بایستی درخواست خود را ثبت و پس از اتمام پروژه، مستندات مورد نظر را بارگذاری نمایند. مستندات مورد نیاز عبارت است از : 1- فاکتور، 2- مستندات پرداختی، 3- گواهی ارزش افزوده 4- نامه درخواست حاوی اطلاعات شماره حساب شرکت، شماره شبا، نام بانک، نام و کد شعبه
- star۷.۱۷
شهر : تهران
زمینه های تخصصی : خدمات مالی راه اندازی کسب و کار
ثبت این خدمت با کارگزاری رهنمود پردازان محاسب - star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : خدمات مالی راه اندازی کسب و کار
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان
- شرکت های مورد حمایت جهت بهرهمندی از خدمات این بخش آیین نامه بایستی درخواست خود را ثبت و پس از اتمام پروژه، مستندات مورد نظر را بارگذاری نمایند. مستندات مورد نیاز عبارت است از : 1- فاکتور، 2- مستندات پرداختی، 3- برگه تشخیص، برگه قطعی مالیاتی 4- نامه درخواست حاوی اطلاعات شماره حساب شرکت، شماره شبا، نام بانک، نام و کد شعبه
- star۰.۰۰
شهر : اصفهان
زمینه های تخصصی : خدمات مالی راه اندازی کسب و کار
ثبت این خدمت با کارگزاری پشتیبان امین نقش جهان
- کلیه شرکت ها می توانند با ثبت درخواست خود در این قسمت از خدمات حسابرسی با تخفیف توسط کارگزاران معرفی شده در سایت بهره مند شوند.