-
اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
(۱۳۹۶/۰۵/۰۵)نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. -
صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
(۱۳۹۶/۰۴/۱۷) -
مزایای حضور در نمایشگاهها برای کسب و کار و نقش آنها
(۱۳۹۶/۰۳/۳۱)حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یک روش بسیار محبوب بازاریابی محصول، خدمات و کسب و کار بوده است. با پیشرفت در بازاریابی رسانههای اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی آشکارتر شد. اگرچه فناوری، بازاریابی کسب و کار را به سرعت تغییر میدهد ولی حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی چندین ...
لیست مقالات
جستجو در مقالات