اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند.
موضوعات مقاله : مدیریتی کاربردی
نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به بررسی صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام می‌پردازیم:

filereader.php?p1=main_d645920e395fedad7

filereader.php?p1=main_3416a75f4cea91095

filereader.php?p1=main_a1d0c6e83f027327d
جهت مطالعه‌ی مقاله‌ی اینفوگرافیک فوق به مقاله‌ی «صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام» مراجعه فرمایید.
نظرات

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نـــام
ایمیل
نظر شما
کد امنیتی (حروف بزرگ)
اطلاعات مقاله
تاریخ مقاله ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
تعداد بازدید مقاله ۱۵۳۳
تعداد رای : ۲