-
به ممیزی بازاریابی نیاز دارید!
(۱۳۹۶/۰۵/۱۰)جهان کنونی همچون دهکدهای است، که بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترش یافته است. در چنین شرایطی آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون از یک سو و از سوی دیگر شناخت توانمندیها و کاستیهای هر سازمان، شرط بقا و ادامهی حیات سازمانهاست. از این رو هر سازمانی باید از شناخت خود، حرکت را آغاز کرده و در این مسیر به شناخت و درک نیازهای آشکار و ... -
اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
(۱۳۹۶/۰۵/۰۵)نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. -
توسعه اقتصادی چیست؟ اهداف و شاخصهای توسعه اقتصادی کدامند؟
(۱۳۹۶/۰۴/۲۲)از سالیان بسیار دور، با افزایش سطح دانش و فهم بشر، کیفیت و وضعیت زندگی او همواره در حال بهبود و ارتقا بوده است. بعد از انقلاب فرهنگی اجتماعی اروپا(رنسانس) و متعاقب آن انقلاب صنعتی، موج پیشرفتهای شتابان کشورهای غربی آغاز شد. تنها کشور آسیایی که تا حدی با جریان رشد قرنهای نوزده و اوایل قرن بیستم میلادی غرب همراه شد، کشور ژاپن بود. -
اینفوگرافیک | مطالعات امکان سنجی
(۱۳۹۶/۰۴/۲۱)پژوهشها بیانگر این است که از هر ۵۰ ایده تنها یک ایده به موفقیت بلند مدت دست مییابد. بدین علت اغلب افرادی که در صدد راهاندازی کسب و کار جدیدی هستند، دغدغههای بیشماری دارند. -
صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
(۱۳۹۶/۰۴/۱۷) -
هفت ویژگی اصلی یک طرح گرافیکی
(۱۳۹۶/۰۴/۱۳)عناصر یک طرح گرافیکی در حقیقت بخشهایی از یک اثر هنری هستند. در بیان سادهتر آنها مواد تشکیلدهندهی هنر طراحی بوده که در یک اثر به نمایش در میآیند. انتخاب رنگ، گزینش یک بافت و تمام اشکالی که در کنار یکدیگر قرار میگیرند یک طرح گرافیکی را میسازند و اگر انتخابها درست و هنرمندانه صورت گرفته باشد، تجمیع آنها منجر به خلق یک طرح گرافیکی موفق خو ... -
بسته بندی و ارزیابی تأثیر آن
(۱۳۹۶/۰۴/۱۰)امروزه پیشرفت و توسعه فنآوری در جهان بر همهی فعالیتهای انسان تأثیرگذار بوده است و همزمان با این امر، توسعهی ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی نیز توانسته است تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی را در جهان به صورت گستردهای جریان دهد. یکی از وسایل ارتباط بصری، بسته بندی کالاها است که در رؤیت مصرفکنندگان میباشد. -
چگونگی ثبت بینالمللی علائم و نامهای تجاری
(۱۳۹۶/۰۴/۰۸)یک علامت تجاری، علامت مشخصهای است که کالاها و یا خدمات مربوط به شخص حقیقی یا حقوقی را متمایز مینماید. این سیستم به مصرفکنندگان کمک میکند تا کالا یا خدمات مورد نیاز خود را بر اساس علامت تجاری خاصی که طبیعت و یا کیفیت آن محصول و خدمت را مشخص میکند انتخاب و خریداری نمایند. -
چرا طراحی بسته بندی محصولات از اهمیت ویژهای برخوردار است؟
(۱۳۹۶/۰۴/۰۷)موضوع طراحی بسته بندی محصولات در سالهای اخیر به شدت مورد توجه بوده و به همین دلیل پیشرفت و خلاقیتهای به کار رفته در این زمینه بسیار چشمگیر است. دلیل این توجه آن است که شرکتهای بزرگ به این نتیجه رسیدهاند که طراحی بسته بندی خوب، بدون شک منجر به افزایش فروش محصولات میشود. -
چرخهی حیات شرکتهای استارت آپ (نوپا)
(۱۳۹۶/۰۳/۳۱)مدیریت یک استارتاپ میتواند دشوارترین و دردناکترین تجربه برای یک فرد باشد. البته اینکه هدایت یک تیم را بر عهده داشته باشید امری است لذت بخش و میتواند حتی برای دیگران الهام بخش باشد. با این همه، این کار هزینههای خود را دارد. -
مزایای حضور در نمایشگاهها برای کسب و کار و نقش آنها
(۱۳۹۶/۰۳/۳۱)حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یک روش بسیار محبوب بازاریابی محصول، خدمات و کسب و کار بوده است. با پیشرفت در بازاریابی رسانههای اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی آشکارتر شد. اگرچه فناوری، بازاریابی کسب و کار را به سرعت تغییر میدهد ولی حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی چندین ...
لیست مقالات
جستجو در مقالات