کارگاه فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف‌گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو برگزار شد

کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف‌گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» در راستای حمایت از شرکت‌های فعال حوزه نانو و ایجاد نگرش بازار‌محور در حوزه کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری نانو، توسط موسسه خدمات فناوری تا بازار ستاد توسعه فناوری نانو و با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
مدیران و صاحبان کسب‌و‌کار ۱۳ شرکت نانویی که محصولات دارای تاییدیه نانو‌مقیاس دارند در این کارگاه حضور داشتند و با دیدگاه‌های نوین در حوزه شناخت بازار، طراحی راهکارهای مشتری‌محور و کارآمد بازاریابی و راهکارهایی اثربخش و کم‌هزینه در بازار آشنا شدند.

در بخش اول این کارگاه یک روزه دکتر وکیلی، مدرس و مشاوره حرفه‌ای بازاریابی به تشریح جایگاه بازاریابی در صنعت نانو و فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی نوین پرداخت. همچنین دکتر صالحی در این بخش استراتژی‌های ورود به بازار و راهکاری ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش را بیان نمود.

filereader.php?p1=main_f1290186a5d0b1cea

در بخش دوم این کارگاه خانم دکتر کردستانی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان و موفق کیتوتک در حوزه فناوری نانو و کارآفرین نمونه کشور به بیان تجارب موفق بازاریابی و فروش شرکت کیتوتک پرداخت.

در بخش پایانی نیز آقای حامد پازوکی، مدرس و مشاور حرفه‌ای ارتباطات بازاریابی مطالبی در خصوص طراحی راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش را برای حاضرین ارائه کرد.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی پنج‌شنبه، ۱۹ شهریور‌ماه، در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
نظرات

نظرات

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

Captcha
اطلاعات خبر
تاریخ خبر ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
تعداد بازدید خبر ۱۵۲۵
تعداد رای : ۴